Ako som prešla od Ženskej vonkajšej krásy ku kráse vnútornej ...

10.11.2019

Dlhých 12 rokov som sa venovala prioritne kráse vonkajšej - starostlivosti o pleť a o vizáž . Denne som sa stretávala a venovala množstvu žien a tak som kráčala a kráčala a zisťovala a zažívala a uvedomovala si ...

Bola to nádherná cesta môjho osobného prerodu , môjho osobnostného rastu a hlavne a v prvom rade môjho rastu ako Ženy :) Dnes už viem prečo som si prešla túto cestu ...priniesla mi naozaj veľmi veľa poznania . No prišiel čas kedy som pochopila že cez vonkajšiu krásu sa vlastne nádherne dotýkam tej vnútornej krásy žien . Že sa dotýkam duší žien ... že sa cez emócie dotýkam ich vnútra . A to je nádherné je pre mňa nádherný pocit , keď príde Žena ku mne na vizáž premenu , na dotykovú relaxačnú terapiu alebo terapiu EFT či poradenstvo v oblasti zdravia s TČM .A ja môžem konštatovať že po našom stretnutí vždy odchádza iná s iným naladením , s iným pocitom , s iným pohľadom na seba ...a to je obrovský dar , ktorý som dostala a môžem používať...práve to keď žena odchádza inak naladená je pre mňa najviac , lebo to naladenie donesie do svojej rodiny a takt sa dotýkam nepriamo celej jej života . Ďakujem Bohu že smiem ...že som pochopila prečo pracujem prioritne so Ženami , ženskou energiu , tak nádhernou a potrebnou ju znovu prebudiť ... K svojej práci poradkyne pre zdravie a krásu , som postupne pridala prax Terapeuta energetickej psychológie , a prácu s liečivou energiou Reiki a úžasnú prax so skvelou Tradičnou Čínskou Medicínou , ktorú denne užívame v rodine . Je nádherné nájsť to svoje Prečo som sem prišla ...je to sloboda je to vďačnosť a radosť s každým krokom , nádychom , výdychom ...

Láskou KatyV

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky