Križovatka ŽIVOTA

10.11.2019

Ahojte Žienky , aký máte dník ??? Ja plný AHA momentov :-) je sila ako sa veci dejú ... z každej strany prúdia informácie , odpovede...stačí sa len otvoriť ...ak sa pýtame bude nám odpovedané ... ak cítim že chcem niečo zmeniť, že niečo potrebujem zmeniť a v duchu prosím o odpovede , vedenie a odpovede prichádzajú z každej strany ...stačí urobiť rozhodnutie vo vnútri v sebe a ono sa to začne diať ...

Každá žena dokáže úžasné veci ...nie nadarmo sa hovorí že chlap je hlava rodiny , ale žena krkom ...hlava sa točí a otáča a robí to čo jej ,,dovolí ,, krk :-)

Ak neviem kam kráčam , musím zastaviť ...tí čo zastavia , spomalia ...predbehnú tých čo bežia ...
Ak stojím na križovatke musím vedieť ktorým smerom chcem ísť ...a potom idem ...ak neviem tak stojím na tej križovatke a cítim že som stratila smer lebo je mnoho možností kam sa vydať ... preto ak zastavím , stíšim sa moje vnútro , intuícia , moja podstata mi dá správnu odpoveď a napovie ...len sa ju musíme znovu naučiť počúvať ...

Rada Vám pomôžem ak stojíte na takejto križovatke ...
s Láskou KatyV


©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky