Moje PREČO

10.11.2019

Celý môj život , som bola ako bútľavá vŕba . Stále som sa stretávala s tým, že sa ľudia na mňa obracali s otázkami . Nechápala som prečo to tak je . Ale vždy my boli vďační za to, že som ich vypočula .

Tak nejako sa to celé začalo. Vždy som milovala prácu s ľuďmi, a preto som sa rozhodla vyštudovať ako servírka. Táto práca mi dávala priestor stretávať stále nových a nových ľudí, a to ma bavilo a napĺňalo. Vždy som rada pozorovala chovanie ľudí.

V svojich 21 rokoch som začala podnikať a podnikám dodnes. Už to je neuveriteľných 20 rokov . Celú tú dobu pracujem prioritne so ženami. A pri tomto projekte som si ešte viac uvedomila, prečo to tak je .

Už dávno som cítila, že moje poslanie je žiariť a pomáhať ženám, dodávať im odvahu k rozhodnutiam, ísť im v mnohom príkladom zo skúseností z môjho života .

Pomáhať im v tom, aby našli svoje stratené hodnoty, aby žiarili láskou a spokojnosťou. Aby sa mali radi a vážili si to, že sú také aké sú .

Lebo každá žena je jedinečná originálna bytosť .

SEBALÁSKA - je veľmi dôležitá .

SEBAHODNOTA - je veľmi dôležitá

SEBAVEDOMIE - je veľmi dôležité

Keď sa hovorí o sebavedomí, veľa ľudí nemá celkom jasno v tom, čo také sebavedomie vlastne je . Niekedy sa za sebavedomých považujú ľudia, ktorí sa prehnane producírujú, ktorí dávajú všemožne najavo, akí úžasní sú. Za tým sa však príliš často skrýva nejaká forma neistoty.

Sebavedomie je pocit, že sme dostatočne schopní kormidlovať svoj život dopredu a skutočne ho žiť podľa svojich predstáv.

Viera v seba a svoje schopnosti .

Poznáš ten pocit , keď nie si so sebou spokojná ? Keď sa na seba pozeráš a vidíš len samé nedostatky? Keď túžiš žiť inak ako žiješ, ale máš strach urobiť akékoľvek rozhodnutie ? Aj napriek tomu, že vieš, že by Ťa to rozhodnutie posunulo ďalej a dokonca by Ti úplne zmenilo život ? Si v ťažkej situácii, ale nevieš ako ďalej ? Máš pocit, že už viac nezvládneš? Neveríš si? Nemáš sa rada? Máš pocit, že sa stále točíš v jednom kruhu? Máš strach urobiť akékoľvek rozhodnutie? ...

Verím, že tieto pocity pozná skoro každá žena ja ich poznám tiež a veľa krát som tiež potrebovala pomôcť , rada sa podelím s Vami o svoje skúsenosti , o svoj príbeh a pomôžem Vám na Vašej ceste .

Rada by som prehovorila v mojej krátkej knihe , /ktorú najdete tu v mojom blogu - zdrama/ práve k Vám, ktoré ste sa v tých otázkach našli .

Aj keď máte tieto pocity a možno neviete ako ďalej, môžem Vás potešiť .

Spôsoby a riešenia sú niekde za rohom.

Len to nemôžete vnímať, lebo všetky tieto starosti Vám to nedovoľujú vidieť.Ste až príliš zaneprázdnené svojimi strachmi a obavami .

Všetko, čo máme v hlavičkách sa dá zmeniť. A je veľmi dôležité vedieť, že sa to dá .

Jediné, čo však musíte, je chcieť to zmeniť, chcieť s tým niečo urobiť .

Pridajte sa !!!

A tak byť bližšie k tomu, aby ste začali meniť svoje vzorce, presvedčenia a svoj pohľad na seba.

A tak Žili svoje sny a Život podľa svojich možno do teraz tajných predstáv ...

S Láskou a radosťou Vám budem žiariť na Vašu cestu ...

Katy Váňová

Môžete nás kontaktovať : vanovakaty@gmail.com


Viac tu: https://poradkynaprekrasu.webnode.sk/news/moje-preco/

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky