Naše pocity nás obmedzujú

10.11.2019

Poznáte ten pocit , keď nie ste so sebou spokojná ? Keď sa na seba pozeráte a vidíte len samé nedostatky? Keď túžite žiť inak ako žijete, ale máte strach urobiť akékoľvek rozhodnutie ? Aj napriek tomu, že viete, že by Vás to rozhodnutie posunulo ďalej a dokonca by Vám úplne zmenilo život ? Ste v ťažkej situácii, ale neviete ako ďalej ? Máte pocit, že už viac nezvládnete? Neveríte si? Nemáte sa rada? Máte pocit, že sa stále točíte v jednom kruhu? Máte strach urobiť akékoľvek rozhodnutie? ...

Verím, že tieto pocity pozná skoro každá žena . Rada by som prehovorila v tejto krátkej knihe práve k Vám, ktoré ste sa v tých otázkach našli .

Aj keď máte tieto pocity a možno neviete ako ďalej, môžem Vás potešiť .

Spôsoby a riešenia sú niekde za rohom.

Len to nemôžete vnímať, lebo všetky tieto starosti Vám to nedovoľujú vidieť. Ste až príliš zaneprázdnené svojimi strachmi a obavami .

A práve tu by sme Vám môžeme a vieme byť nápomocní. Všetko, čo máme v hlavičkách sa dá zmeniť. A je veľmi dôležité vedieť, že sa to dá .

Jediné, čo však musíte, je chcieť to zmeniť, chcieť s tým niečo urobiť .


Viac tu: https://terapeut-phari.webnode.sk/blog/

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky