Pozoruj svoje myšlienky, majú obrovskú moc

10.11.2019

Predstavte si, aké myšlienky Vám idú väčšinou hlavičkou . Sú pozitívne alebo negatívne ? ktorých je viac ?

Ja to nikdy nedokážem, ja nie som taká ako ona, ona je iná, ona je krajšia, komunikatívnejšia, skúsenejšia atď ...

Čo spraví ,,Aladin "? On vám s Láskou splní každé jedno prianie, lebo nerozlišuje, či je to ,,zlé " alebo ,,dobré ". On len plní, čo si vy, ako jeho pán, želáte .

A v tom je kľúč - naučiť sa mať dobre nastavenú hlavičku a dávať si pozor čo do nej zapisujeme. Lebo moc našich myšlienok je obrovská .

Viem, že takýchto múdrych rečí ste už počuli, čítali mnoho . A ja s Vami úplne súhlasím. Nie je to také jednoduché, ako by sa to mohlo zdať. Ale je veľmi podstatné vedieť , že sa to dá zmeniť . Samozrejme postupne ale dá sa to

A práve v tom aj Vám môžeme byť s manželom nápomocní . Byť Vám po boku na vašej ceste k vašim šťastným chvíľam , k objaveniu

Vášho seba-Vedomia , Vašej seba-Hodnoty .

Ako Terapeuti energetickej psychológie sa zaoberáme prácou s podvedomím. Vzorcami, nahrávkami, presvedčeniami, ktoré si zbierame celý život . Mnoho krát nám negatívne vzorce v podvedomí bránia žiť šťastný, spokojný a radostný život.

Už od narodenia sme formovaní názormi a myšlienkami okolia. Nanešťastie tak preberáme aj množstvo negatívnych postojov, názorov, obmedzení a prijímame ich za svoje. V priebehu života sa k tomu ešte pripoja vlastné traumatické zážitky, sklamania, či bolesti a všetky tieto veci narúšajú energetický systém tela. Vznikajú v ňom tzv. "bloky", ktoré neumožňujú energii voľne prúdiť a časom sa to začne prejavovať v podobe rôznych fyzických či psychických ťažkostí. EFT Vám môže pomôcť zbaviť sa týchto blokov, ktoré bránia Vášmu rastu, možnostiam, či Vášmu uzdraveniu.

Pracujeme s rôznymi technikami, ktoré dokážu tieto negatívne vzorce odhaliť a ,,prepísať" ich.

Čo je to, čo by ste chceli zmeniť vo svojom živote? Je to zdravie? Priveľa stresu? Trápia Vás vzťahy? Neúspech ?

Budeme šťastní, keď naberiete odvahu a budete nás kontaktovať , budeme Vám s Láskou nápomocní .

Urobte prvý krok , rozhodnite sa urobiť zmenu.

A tak buďte bližšie k tomu, aby ste začali meniť svoje vzorce, presvedčenia a svoj pohľad na seba. A tak Žili svoje sny a Život podľa svojich možno do teraz tajných predstáv ...

S Láskou a radosťou Vám budeme žiariť na Vašu cestu ...



©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky