Ako sa zaradiť po materskej znova do Života

25.10.2019

 

Ako sa zaradiť po materskej znova do Života

Veľmi na tom záleží ...

Mám za sebou jedno stretnutie kde mamička za rok bude riešiť prácu ... Bude jej končiť materská. smile emoticon Je úžasné takto sa stretávať a zisťovať zaujímavé veci . Stále zisťujem a presviedčam sa že naša práca s dievčatami na projektoch Mama v biznise a Reštart ženy , majú veľkú hodnotu .
Môj článok Materskou to nekončí , ak ste ho čítali oslovil hodne žien ktoré práve tieto veci riešia. Denne sa stretávam so ženami , ktoré netušia čo ďalej čo po materskej , a td ...majú strachy, obavy ako sa znovu zaradia do ,,systému" života. Obavy či zvládnu aj výchovu detí aj prácu, či vôbec nejaká práca je , či sa to naučí , či bude môcť denne byť v práci 8hod ? a mnoho iného .
Ich Seba Vedomie a Seba Hodnota sú na bode mrazu a mnoho krát nižšie ...mnoho krát sa blížia k sociálnej fóbii a ani o tom nevedia...
Keď majú isť medzi ľudí tak sú z toho nervózne... keď musia isť niečo vybaviť do mesta tak len rýchlo všetko vybavia len aby ich nikto nestretol , aby sa nemuseli baviť a td .A utekajú domov a toto je prvý malý krok k tomu izolovať sa , doma sa cítia v bezpečí , tam si pripadajú fajn ... ale to nie je dobré , stratia tak kontakt so svetom a o to horšie sa im bude znovu začleňovať späť do Života ... Som šťastná za to že môžem byť súčasťou týchto projektov a teším sa na všetko čo deje a pripravuje... Mamičky aj ne mamičky , sledujte nás ...pripravujeme worshopy kde sa dozviete že možností je veľa a všetko sa dá riešiť ... a Materskou to nekončí smile emoticon Sme pripravené Vám tieto možnosti ukázať, doslova Vás naučiť všetko možno od začiatku, Popracujeme na Vašich strachoch a obavách...Sme pripravené Vám pomôcť ale chcieť musíte vy , to je prvý krok ktorý musíte urobiť vy samé ... Ozvať sa dať o sebe vedieť ... Objednať sa na osobnú konzultáciu a dozvedieť sa viac smile emoticon Tešíme sa na Vás


S Láskou Katy V.


Viac tu: https://poradkynaprekrasu.webnode.sk/news/ako-sa-zaradit-po-materskej-znova-do-zivota/

    

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky