Rozhodnutie za nás nikto neurobí...

12.02.2020

Nedá mi nereagovať na dnešné udalosti :-)))), nebudem konkrétna ale je to fakt zaujímavé a už sa nad určitými vecami a postojmi len pod- usmievam. 

Preto dnes prispievam článkami na tému : Sebavedomie, sebadôvera, zóna komfortu , vzorec úspechu a úspech ako taký .... aj tým že mám za sebou veľmi zaujímavú školu , a zaujímavé skúsenosti a pochopenia , ktoré mi dala ... pozerám sa na veci úplne z iného uhla a som zato vďačná ... 


Je úžasné keď čítam ,,tie ,,články..

aké to je jednoduché , ak sa človek rozhodne zmeniť niečo vo svojom živote , sú úplné a trefné ... je zaujímavé ako je všetko už dávno vymyslené dokázané a odskúšané .
A teda ten vzorec na úspech ma dostal ...je to krásne napísané - a tu mnohí určite pochopia , že ak niečo chcem , nemôžem zostať v tom čo som robila doposiaľ... ako som doposiaľ žila , musím urobiť zmenu ... nie je to o tom , že môžem ale musím !!! inak sa nič nezmení a vždy ostaneme v svojej zóne komfortu - ktorá je hlavným nepriateľom lepšieho života .... 

Je zaujímavé , že mi za tých X rokov prešlo rukami množstvo žien , ktoré chceli ale akože naozaj chceli a dnes sú stále tam kde boli pred X rokmi ... a to je dôkaz toho ,že síce chceli ale neurobili preto nič ... áno , beriem do úvahy , že niekomu to trvá dlhšie , čaká na ten správny čas a podobne ...bohužiaľ také nič nie je ...je len rozhodnutie a akcia = a z toho bude reakcia = výsledok 


Výsledok toho aký život budeme žiť !!! nie politika, nie štát, nie mama ani oco , ani tá alebo ona kamarátka , alebo chvíľa alebo situácia ...ale my sami môžeme zato že sme tam kde sme - a či budeme tam kde chceme byť ...
Nezáleží na nikom , nikto to za nás neurobí , nikto za nás nebude žiť náš život ... My si ho robíme taký aký je !!!


Milujem svoju prácu , kde sa denne môžem stretávať so ženami , ktoré bohužiaľ veľakrát neveria tomu ,že by mohli inak žiť ... je mi to ľúto , ale na druhej strane ma teším a robí mi obrovskú radosť , keď sa medzi tým množstvom žien , občas nájde taká , ktorá sa rozhodne zobrať svoj život do svojich rúk !!! a toto je to čo ma na mojej práci napĺňa...
Som šťastná , za každú jednu ženu , ktorej svojim životom môžem ukázať , že sa dá žiť aj inak ... a som šťastná , že práve to ako žijem  mi dáva takúto možnosť , som šťastná , lebo už konečne aj ja žijem život podľa svojich predstáv ... robím to čo ma baví a napĺňa ... všetko čo robím robím z môjho rozhodnutia a to mi dáva slobodu a to je to čo nám dáva slobodu ...

Pre mnohé ženy môžem byť inšpiráciou , pre mnohé nie ale tak to je v poriadku a som za to šťastná , ak čo i len pre jedinú z vás budem ... a že niektoré sa pridajú, urobia rozhodnutie inak žiť a budú kráčať po ceste svojho nového života ...verím že slobodnejšieho .

Milé moje , moc Vám  držím palce vo vašich rozhodnutiach zmeniť niečo vo vašich životoch . Nikto nepovedal ,že je to jednoduché , stojí to denno denné úsilie ale stojí to za to !!!!
Žiť život podla svojich predstáv , nielen snívať ale žiť svoje sny a v tom vám držím palce ... moc sa teším na vaše príspevky , na vaše úvahy  vaše zdieľanie , a ak som vás oslovila a ešte sa nepoznáme , teším sa keď sa niekedy spoznáme ...


Všetko je tak ako má byť, život vie najlepšie prečo sa nám deje to čo sa nám deje ...úspech je celoživotná cesta ... cesta je cieľ... vnútorná krása a pokoj , sa odzrkadľuje na vonkajšej a naopak...


Takže ako prežijete ten svoj život vy ??? myslite že sa dá zmeniť , alebo radšej zostanete vo vašej zóne komfortu a budete sa tváriť , že nič lepšie už pre vás život nepripravil ? verím ,že všetko sa dá , ak sa naozaj rozhodnete a použijete vzorec úspech ....


A nedá mi ešte nedodať , po reakcii môjho kolegu zo školy Terapeut energetickej psychológie , kde sme sa učili rôzne veci pochopiť ako to funguje v našich hlavičkách a prečo sa nám určité veci daria a určité nie ...že človek si za svoj život nazbiera rôzne presvedčenia a skúsenosti , takzvané energetické bloky , vzorce chovania , ktoré mu nedovolia sa pohnúť aj keď by naozaj chcel ...

EFT , NLP , sú  skvelé metódy s ktorými pracujem roky hlavne  na sebe a preto sa môj život mení a posúva  . Pracujem s nimi na sedeniach, kurzoch , víkendoch , školách ...

Ak sa rozhodnete môžeme sa stretnúť a pozrieť na váš príbeh :-)

S láskou KatyV  

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky