ROZHODNUTIE ZOBRAŤ ZODPOVEDNOSŤ ZA SVOJ ŽIVOT !

10.11.2019

ROZHODNUTIE , ktoré je jedno z najťažších , ale keď ho urobíme , zmení nám a našim deťom celý život !!!

Každé rozhodnutie je to správne , bez ohľadu čo si o tom kto myslí.
Vždy sa rozhodujeme , najlepšie ako vieme v daný čas , situáciu, okamih .
A to je OSLOBODZUJÚCE ...

Každý sme kombináciou vzorcov v našich hlavičkách , ktoré nám riadia , niekedy komplikujú naše Životy . Máme nahrávky našich životných skúseností, prežitkov, zážitkov a od toho sa nám odvíja naša situácia a postoje k životu . Preto sa niekedy dostávame do situácií , ktoré nechápeme , ktoré by sme najradšej ani nežili . Ale treba vedieť ,že všetko sa dá zmeniť ... Tým ,že urobíme rozhodnutie ...Všetko je to o rozhodnutiach , čo chcem a čo nechcem vo svojom živote prežívať .
Možno s našim rozhodnutiami po čase nebudeme stotožnené ale to len preto , lebo sa stále vyvíjame a učíme sa . A tak neskorší pohľad môže byť , no keby som to vedela vtedy , urobila by som to inak. Ale tak to nieje , vždy je to najsprávnejšie práve tak ako to je ... inak to nemôže byť smile emoticon. Každé rozhodnutie , ktoré kedy urobíme , je v daný moment to správne ...nech to vyznie akokoľvek , vždy sa rozhodujeme podľa svojich najlepších možných vedomostí, pocitov a skúseností :-))) a to je potrebné na tom pochopiť. Aj ja sama som veľa krát ,,ľutovala " že som sa mohla rozhodnúť inak alebo onak ... Ale teraz už viem ,že všetko a vždy je tak ako má byť a Život presne vie čo robí. Aké situácie nám do života prináša, aby sme sa mohli učiť, chápať a rásť smile emoticon
Preto dnes som už veľmi vďačná za toto pochopenie , že ak sa čokoľvek deje , deje sa vždy len pre naše dobro , aj keď to tak niekedy alebo väčšinou nevyzerá . Verím ,že Život nám prináša len tie správne ,,lekcie" ktoré nám pomáhajú osobnostne rásť a posúvať sa ...
Chcela by som trošku naťuknúť tému , ktorá je hodne zložitá a ťažká . Je to téma týkajúca sa žien a detí .
Je mnoho týraných žien s deťmi , ktoré sa zo strachu čo sa s nimi stane , alebo kam sa podejú , alebo majú strach že ,,partner" ich vyhľadá a ublíži im alebo deťom . Nevidia východisko Boja sa rozhodnúť .Majú strachy, obavy , pošliapané sebavedomie a svoju hodnotu pod bod mrazu . A v tejto beznádeji , ďalej žijú so svojimi deťmi a trpia potíšku ony aj ich deti .
Zostávajú lebo nemajú silu , nemajú už nádej , nevedia čo ďalej ...
Rozhodla som sa napísať k tejto téme , lebo je to veľmi dôležitá téma . A často sa stretávam práve aj s takými ženami a je to fakt niečo smutné .
S manželom , pracujeme aj s takýmito príbehmi žien . Je to smutné , ako dokáže človek , človeku ubližovať . Alebo ako dokáže človek , dovoliť aby mu bolo takto ubližované . Ale aj tak už teraz viem , že aj takéto situácie majú velikánsky zámer , zmysel ... aj keď nie vždy to vieme chápať ...

Ženy , ktoré sú v takýchto situáciách obdivujem , čo všetko dokážu prekonať, čo všetko dokážu v sebe potlačiť .Ale viem aj to ,že by najradšej mnoho krát už neboli ... je len málo žien , ktoré aj napriek velikánskym strachom a obavám ,dokážu na úplnom dne , urobiť rozhodnutie odísť, utiecť ,žiť inak ... Veľa žien ale stále ostáva trpieť ... Nevidia východisko ...
A práve tu by som sa chcela prihovoriť takýmto ženám , ak Vám je ťažko , ak ste v takejto situácii , trpíte , trpia vaše detičky ...SME TU PRE VÁS ... možno len prostredníctvom týchto slov, možno sa odhodláte nám napísať do správy a dať nám tak o sebe vedieť , možno ... Vždy sú možnosti , žiť inak ...
Prosím nevzdávajte sa , pozbierajte poslednú silu a pokúste sa urobiť to najťažšie - ROZHODNUTIE v živote ... Ktoré ak urobíte , viem že Vám a Vašim deťom môže zmeniť život úplne od základov .
Netvrdím ,že je to ľahké , to nie je !!! ale stojí to zato ... zozbierať všetky sily , nebude to dlho trvať a život Vás obdaruje šťastím , pokojom , láskou , radosťou a všetkým po čom teraz možno len túžite ...
Posielam Vám velikánsku liečivu energiu , plnú Lásky a pokoja , práve tam kde ste a práve Vám ...
Dajte nám o sebe vedieť ...nemusíte byť v tom samy ...

S Láskou Katy V.


Viac tu: https://poradkynaprekrasu.webnode.sk/news/rozhodnutie-zobrat-zodpovednost-za-svoj-zivot/

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky