SEBALÁSKA – je veľmi dôležitá .

10.11.2019

Väčšina z nás vyrastala v prostredí, kde nás učili, že mať sa rád a oceňovať samého seba je sebecké. Učili nás, že najväčšou cnosťou je obdivovať a milovať ostatných. Nie však samých seba, lebo to je egoizmus. A my sme sa poctivo učili a pokladali za správne, čo nám rodičia či učitelia hovorili. A tým sme si vytvorili presvedčenia, vzorce správania, ktoré nás dnes a denne negatívne ovplyvňujú.

SEBAHODNOTA - je veľmi dôležitá

Je to to najdôležitejšie, čo by sa mal človek naučiť, lepšie povedané znovu objaviť. Pretože keď človek miluje a prijíma samého seba, len vtedy môže byť milovaný aj inými.

Pýtate sa prečo je to tak ? Je to tak preto, lebo náš okolitý svet je odrazom nášho vnútorného sveta. Náš život je zrkadlom nášho vnútra . To, čomu venujeme pozornosť, na čo myslíme, a o čom sa najčastejšie rozprávame, to sa stáva našou realitou.

Okolie nás vníma tak, ako vnímame my seba . Ak si nevážim samú seba, tak ani okolie to tak nebude robiť. Ak si o sebe myslím, že nie som dosť dobrá, aj okolie ma tak bude vnímať a podľa toho sa ku mne chovať. Tak to je !!!

Toto sú vzorce, podľa ktorých sa potom riadi náš život .

Skvelé je, že tieto vzorce sa dajú zmeniť!

Čomu venujeme pozornosť, to rastie, to sa deje ...

SEBAVEDOMIE - je veľmi dôležité

Keď sa hovorí o sebavedomí, veľa ľudí nemá celkom jasno v tom, čo také sebavedomie vlastne je . Niekedy sa za sebavedomých považujú ľudia, ktorí sa prehnane producírujú, ktorí dávajú všemožne najavo, akí úžasní sú. Za tým sa však príliš často skrýva nejaká forma neistoty.

Sebavedomie je pocit, že sme dostatočne schopní kormidlovať svoj život dopredu a skutočne ho žiť podľa svojich predstáv.

Viera v seba a svoje schopnosti .

Pracujeme ako Terapeuti energetickej psychológie Negatívne emócie sa nabaľujú..

Často krát sa stane, že sa zbavíte jednej a pod ňou sa vynorí ďalšia a ďalšia... buďte trpezliví, tie emócie boli zbierané často krát celé roky... a teraz sa ich konečne zbavujete.

Pri našej práci sa denne stretávame so ženami, ktoré majú veľmi nízke sebavedomie, vôbec si neveria, nedokážu sa na seba pozrieť ani v zrkadle, bez toho aby sa stále nezhadzovali alebo nekomentovali a nevideli na sebe len ,,nedostatky " . A ich vzorce v hlavičkách, ktoré si nazbierali počas života im takto znepríjemňujú životy. Veľmi ma mrzí, že sa takto veľa žien vidí, že sa takto vnímajú a majú vo svojich podvedomiach takto nadstavené vzorce. Ale zároveň to viem pochopiť. Aj ja sama som taká bola a stále sa nájdu chvíle, kedy si neverím tak ako by som si mohla. Ale už dnes si to viem uvedomiť veľmi rýchlo, a tak si dokážem svoje myšlienky strážiť a pozrieť sa na to z inej strany - z tej pozitívnej .

Každý deň nás oslovujú ľudia. V rámci terapií im pomáhame objaviť ich skryté vzorce a pracujeme spoločne na ich,, prepísaní". Keď sa tieto vzorce zmenia, zmení sa hodne v ich životoch .



©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky