Som v prvom rade Žena

10.11.2019

Ahojte :-)

som v prvom rade Žena so svojim príbehom :-) a potom Certifikovaná Terapeutka energetickej psychológie, poradkyňa pre krásu a zdravie .

Po mnohých naliehaniach od mojich kámošiek, žien - klientiek , aby som zdielala svoje skúsenosti a svoj príbeh aby som inšpirovala Ženy svojim príbehom ... som sa rozhodla tak urobiť , a práve sa tak deje . Rozhodla som sa založiť uzavretú skupinu pre Ženy , kde budem zdieľať s Vami svoje skúsenosti z praxe zo svojho života a života žien s ktorými som sa za mnoho rokov stretla .
Pridajte sa❤️❤️❤️❤️
https://www.facebook.com/groups/330260394342504/

Táto skupina je venovaná Ženám ... ktoré sa nachádzate možno tam kde ja pred pár rokmi . Na križovatke , v začarovanom kruhu....po rozchode, rozvode, bez sebavedomia, sebahodnoty, sebalásky, s pocitom viny, neistoty, nelásky, sebapodcenovania , v stave zúfalstva , strachu z toho čo bude a td a td...ALE !!!!!!!!!! s pocitom že musí prísť nejaká zmena , že už ďalej takto nechcete žiť a že tú zmenu chcete urobiť ... .

Budeme sa tu , venovať tomu ako sa znovu začať mať rada a prijať sa taká aká si , ako začať odznova ... ako som ja začala Žiť život o ktorom som niekedy len snívala ALE citila som že si zaslúžim viac . A ono toto všetko sa práve dialo pred rokmi mne a možno sa to deje teraz TEBE . A o tom sa chcem s Tebou podeliť, byť Ti nápomocná , byť TI oporou ...budem zdieľať formou videí , príspevkov, úloh, konkrétnych krokov , návodov ako na to ,ako som to zvládla ja a ako to môžeš zvládnuť aj TY ... ako začať svoju premenu svoj REŠTART - svoj NOVÝ ZAČIATOK - TVOJ NOVÝ ŽIVOT ... plný zdravia, lásky, radosti , šťastia , hojnosti, a splnených snov .

Ak to tak cítiš a chceš sa pridať k nám do skupiny, tak mi napíš správu do Messengeru , pošlem Ti postup ako sa do skupiny dostať. Po zaplatení členského príspevku na rok , Ťa do skupiny pridám a budem sa tešiť na našu spoločnú cestu ...v každom prípade som tu , pripravená TI byť nápomocná :-) aj individuálne a to pomocou sedení , konzultácií, terapií, poradenstva a td a td ...
Pre členov skupiny mám pripravené rôzne VIP ponuky , verím že potešia a splnia svoj účel :-)
Teším sa na Teba , s Láskou KatyV


Viac tu: https://poradkynaprekrasu.webnode.sk/news/som-v-prvom-rade-zena/

©KatyV - inšpiruje ma môj príbeh,
počas svojej cesty som stretla mnoho žien a prežila s nimi určitú etapu svojho a ich života,  práve tieto príbehy žien, ktoré som počas svojej cesty stretla a mala možnosť s nimi zdieľať ich životné situácie, sa stali pre mňa veľkou školou, cez ich príbehy a svoj životný príbeh, som pochopila mnoho, dnes zo svojich skúseností stále čerpám a snažím sa byť nápomocná, novým a novým ženám, ktoré hľadajú pomoc, tak ako som ju ja hľadala pred rokmi   ...     
s láskou  katyv 
                   
              Na obsah tohto webu sa vzťahujú autorské práva. Použitie obsahu bez písomného súhlasu je zakázané.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky